Дистанційне навчання 8 клас

Розклад дистанційних занять з 25.05 по 29.05.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
26.05
Населення Херсонщини: структура та етнічний склад
конспект
8
Географія
29.05
Підсумковий урок

8
Хімія
25.05
Повторення та узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук»
Повт. §28 – 35, завдання 1 – 5
8
Хімія
27.05
Підсумковий урок

Географія
26.05
Тема: Населення Херсонщини: структура та етнічний склад.
     Херсонщина належить до найменш населених областей України. Станом на 1 січня 1999 року в області проживає понад 1 мільйон 230 тисяч жителів.
     В області живуть люди різного віку: діти і дорослі, літні і молоді. Найбільша  частина жителів нашої області – це люди віком від 16 до 60 років. Найменша частина жителів – це люди похилого віку старше 60 років. Пята частина населення – це діти і підлітки віком до 15 років.
     Херсонщина – край багатонаціональний. Більшість населення області – українці (75,7%). Росіяни складають трохи менше 20% від загальної кількості населення. Є білоруси, євреї, поляки, татари, німці, цигани, болгари та інші.
Д/з конспект.

Географія
29.05
Тема: Підсумковий урок.
«Сім природних чудес світу»
«Сім природних чудес України»

Хімія
25.05
Тема: Повторення та узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук»
Завдання 1. Установіть відповідність:
а) кислотний оксид             1) SO3
б) основний оксид               2) Na2S
в) амфотерний оксид          3) CaO
г) не є оксидом                    4) ZnO
Завдання 2. Установіть відповідність:
а) безоксигенова кислота             1) Сu(OH)2
б) оксигеновмісна кислота           2) Hcl
в) сіль                                             3) Na2SO4
г) основа                                        4) H3PO4
Завдання 3. Виберіть ряд солей, розчини яких унаслідок взаємодії з розчином NaOH утворюють нерозчинні основи:
1)    NaCl, CuCl2, MgCl2;
2)    Al2(SO4)3, CuSO4, Na2SO4;
3)    AlCl3, CuCl2, MgCl2.
Завдання 4. Виберіть ряд, у якому всі оксиди внаслідок розчинення у воді утворюють луг:
1)    Na2O, BaO, K2O;
2)    Na2O, Cu2O, N2O;
3)    CO, BaO, CaO.
Завдання 5. Виберіть речовину, що не буде взаємодіяти із сульфатною кислотою:
    а) SO4;   б) Ag;   в) Al;  г) Al(OH)3.
Д/з повторення § 28 – 35б завдання 1 – 5.

Хімія
27.05
Тема: Підсумковий урок.
«Тисячі нерозгаданих тайн приховує в собі наука, і без вас, без вашої молодості, сміливості, ентузіазму вони не будуть розгадані. Наука чекає на вас, друзі!»
(академік О.М.Несміянов)
Цікава інформація про значення хімії


Розклад дистанційних занять з 18.05 по 22.05.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Хімія
18.05
Контрольна робота №2
Виконати завдання контрольної роботи №2
8
Хімія
20.05
Повторення та узагальнення знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»
§7, 12, 13, 14, виконати завдання 1 – 6
8
Географія
19.05
Географічне положення. Адміністративний устрій Херсонської області
Конспект, виконати завдання, скласти 7 тестів
8
Географія
22.05
Природа Херсонщини
Конспект, підібрати народні прикмети про погоду
Географія
19.05
Тема: Географічне положення. Адміністративний устрій Херсонської області.
Херсонська область знаходиться на півдні України, в межах Причорноморської низовини, в басейні нижньої течії річки Дніпра. Херсонщина межує на заході з Миколаївською, на півночі з Дніпропетровською, на сході з Запорізькою областями, на півдні – з Автономною Республікою Крим. Херсонська область є приморською: її південні землі омиваються водами Чорного та Азовського морів.
Територія Херсонської області становить 28,5 тис. кв.км, що складає 4,7% площі України. Область посідає за площею восьме місце в державі.
Херсонська область утворена 30 березня 1944 року. Протяжність її території становить з півночі на південь 180 км, з заходу на схід – 258 км. Херсонщина знаходиться в межах степової зони.
До складу нашої області входять 18 адміністративних районів: Бериславський, Великолепетиський, Великоолександрівський, Верхньорогачинський, Генічеський, Голопристанський, Горностаївський, Іванівський, Каланчацький, Каховський, Нижньосірогозький, Нововоронцовський, Новотроїцький, Скадовський, Цюрупинський, Чаплинський.
Обласний центр Херсон поділений на 3 адміністративних райони: Дніпровський, Комсомольський, Суворовський.
Географічне положення Херсонської області вигідне: область розташована на півдні України, є вихід до Азовського та Чорного морів. Річка Дніпро, яка перетинає нашу область, сполучає її з центральними та північними областями України, із столицею держави – м.Києвом.
Завдання:
За картою визначіть, де в межах області знаходиться ваш район:
1)    В північній, південній, західній, східній чи центральній частині області;
2)    Чи має район приморське положення;
3)    Чи протікає річка Дніпро через територію району;
4)    З якими районами Херсонської області межує ваш район.
Д/з конспект, виконати завдання, скласти 7 тестів.

Географія
22.05
Тема: Природа Херсонщини.
1. Форми рельєфу
1) Херсонська область знаходиться в межах Причорноморської низовини.
2) Поверхня області – плоска або слабо хвиляста низовинна рівнина.
3) Рівну поверхню перетинають річкові долини, яри та балки.
4) В нашій області є поди, піщані масиви, могили.
2. Корисні копалини
1) Корисні копалини – це гірські породи і мінерали, які людина використовує для своїх потреб.
2) Херсонщина мало забезпечена паливними та рудними корисними копалинами. В області є значні запаси будівельних матеріалів, солі, мінеральних вод, лікувальних грязей.
3. Погода
Середня температура повітря – 30С. У весняні дні погода дуже мінлива. Швидко теплішає, часто дме вітер-суховій. Влітку в нашій області стоїть жарка малохмарна погода, інколи випадають сильні дощі – зливи, часом з грозами. Середня температура повітря +230С. Восени похмуро, температура повітря знижується, трапляються ранні заморозки.
1) Погода – це стан прилеглого до поверхні Землі повітря у даній місцевості в певний час.
2) Стан погоди характеризують за показниками температури повітря, атмосферного тиску, напряму, швидкості і сили вітру, вологості повітря, хмарності, наявності чи відсутності опадів.

Д/з конспект, підібрати народні прикмети про погоду.

Хімія
18.05
Тема: Контрольна робота №2
Завдання 1.
Закінчить фразу
1.     Основні оксиди не взаємодіють з…
2.     За вмістом Оксигену кислоти поділяються на безоксигенові й…
3.     Складні речовини, що складаються з атомів металу й однієї або кількох гідроксильних груп, називаються…
4.     Унаслідок розчинення кислотних оксидів у воді утворюється…
5.     Нерозчинні основи внаслідок нагрівання розкладаються на …
6.     Метиловий оранжевий набуває червоного кольору в середовищі…
7.     Унаслідок розчинення основних оксидів у воді утворюється…
8.     Хімічні реакції, з допомогою яких можна визначити речовини, називаються…
9.     Гідроксиди, що взаємодіють і з кислотами, і з основами, називаються…
Завдання 2.
Закінчить рівняння реакцій, визначте тип хімічної реакції
Na2O + SO →
KOH + H2SO4
HgNO3 + Na2S →
Fe(OH)3
Завдання 3.
Укажіть пару солей, в якій обидві солі нерозчинні:
а) BaCl2, NaNO3;
б) KCl, Na2SiO3;
в) AgCl, BaSO4.
Завдання 4.
Дано рівняння реакції:
Cu + 2AgNO3Cu(NO3)2 + 2Ag
Ця реакція можлива, тому що:
а) менш активний метал витісняє з розчину солі більш активного металу;
б) більш активний метал витісняє з розчину солі менш активного металу;
в) мідь реагує з нітратами.
Завдання 5.
Унаслідок сильного нагрівання нерозчинних у воді основ утворюються:
а) нова основа й воді;
б) луг і вода;
в) оксид і вода.
Д/з Виконати завдання контрольної роботи №2

Хімія
20.05
Тема: Повторення та узагальнення знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів».
1. На зовнішньому  енергетичному рівні в атомі Карбону є: а) два електрони; б) чотири електрони; в) шість електронів.
Виберіть правильну відповідь. Поясніть ваш вибір.
2. Запишіть електронну формулу для атомів елементів: Карбон, Оксиген, Неон, Натрій. При цьому покроково запишіть ваші дії.
3. Установіть відповідності між числом електронів на зовнішньому рівні й групою, в якій розташований елемент.
Число електронів на зовнішньому рівні            Число
2s22p2                                                                    I
3s23p4                                                                    IV
2s2p6                                                                      VI
3s1                                                                         VIII
4. Що спільного в будові атомів елементів із порядковими номерами 4 і 10? Виберіть правильну відповідь:
а) кількість нейтронів;
б) загальна кількість електронів;
в) кількість електронів на зовнішньому рівні;
г) кількість енергетичних рівнів.
5. Напишіть електронну формулу елемента, який містить на -підрівні два електрони. Який це елемент?
6. В атомі елемента є:
а) два енергетичних рівні, причому на останньому – чотири електрони;
б) три енергетичних рівні, причому на останньому – один електрон;
в) три енергетичних рівні, причому на останньому – вісім електронів.
Назвіть ці елементи.
Д/з повт. §7; 12, 13, 14; виконати завдання 1 – 6.

Розклад дистанційних занять з 12.05 по 15.05.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
12.05
1. Релігія як явище культури

2. Трудові ресурси. Зайнятість населення.
§57, пит. 2, 4 (письмово) ст. 284
§58, пит. 3 (письмово) ст. 288
8
Географія
15.05
Контрольна робота №2
Виконати завдання ст. 289
8
Хімія
13.05
Розвязування задач (підготовка до семестрової контрольної роботи)
Виконати завдання 1 – 5 (на блозі)
Географія
12.05
Тема 1: Релігія як явище культури
1.     Релігія як явище культури.
2.     Світові релігії
Мал.208  Географічна класифікація релігій. Ст. 280
3.     Регіональні відмінності релігійних вірувань в України.
Мал.209 Структура віруючих в Україні ст. 282
Д/з §57, пит. 2, 4 (письмово) ст. 284
Тема 2: Трудові ресурси. Зайнятість населення.
1.     Трудові ресурси.
2.     Екологічно активне населення.
Мал. 212 Поділ працездатного населення на економічно активне і економічно неактивне.
3.     Особливості зайнятості населення у світі та Україні.
4.     Проблеми безробіття і зайнятості населення.
Д/з §58, пит. 3 (письмово) ст. 288

Географія
15.05
Тема: Контрольна робота №2
Завдання контрольної робота ст. 289

Д/з Виконати завдання ст. 289

Хімія
13.05
Тема: Розв’язування задач (підготовка до семестрової контрольної роботи)
Завдання 1.
Закінчить фразу.
1)    Оксиди класифікуються на кислотні, амфотерні й…
2)    Складна речовина, що складається з атомів й кислотного залишку, - …
3)    Кислотні оксиди не взаємодіють з…
4)    Реакція взаємодії між кислотами й основами називається…
5)    За кількістю атомів Гідрогену кислоти поділяються на …
6)    У лужному середовищі фенолфталеїн набуває кольору…
7)    Складні речовини, що складаються з атомів металу й Оксигену, називаються…
8)    У результаті взаємодії кислотного й основного оксидів утворюється…
9)    Розчинні у воді основи називаються…
Завдання 2.
Закінчіть рівняння реакцій, визначте тип хімічної реакції.
CaCO3
ZnSO4 + NaOH →
BaCl2 + Na2SO4
K2SO4 + H3PO4
Завдання 3.
Укажіть ряд, в якому наведено формули сульфатів:
а) CaSO4, Na2SO4, Al2(SO4)3;
б) K2S; ZnS, MgS;
в) BaSO3, K2SO3, CaSO3.
Завдання 4.
Дано рівняння реакції:
NaCl + KOH KCl + NaOH
Ця реакція не можлива, тому що:
а) усі вихідні реагенти та продукти реакції розчинні;
б) випадає осад;
в) змінює колів розчину.
Завдання 5.
Унаслідок взаємодії солей з кислотами утворюються:
а) нова сіль і нова кислота;
б) основа й нова кислота;
в) нова сіль і основа.
Д/з Виконати завдання 1 – 5 (на блозі)

Розклад дистанційних занять з 04.05 по 08.05.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
05.05
Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі
§53 пит. 2, 3 (письмово) ст. 263
§54 пит. 2 (письмово) ст. 269
8
Географія
08.05
Етноси і нації
§55 пит. 1 – 3 (письмово) ст. 274
8
Хімія
04.05
Загальні способи добування основ
§41 ст. 223, №6 (а – ж) ст. 226
8
Хімія
06.05
Загальні способи добування солей
§41 №6 (з – н) ст. 226
Географія
05.05
Тема: Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі.
1. Класифікація міст
1) за кількістю населення
Таблиця 11. Класифікація міст України за людністю. Ст. 258
2) за зайнятістю населення
- багатофункціональні
- одно функціональні
2. Урбанізація
Урбанізація – процес підвищення ролі міста в житті суспільства.
3. Субурбанізація
Субурбанізація – пришвидшений  розвиток приміських зон порівняно з містом.
4. Міські агломерації.
Агломерації – сукупність міських поселень, яка формується навколо одного чи кількох великих міст внаслідок встановлення між поселеннями інтенсивних зв’язків.
5. Мегаполіси.
Мегаполіси – найбільші форми міського розселення
6. Світові міста.
Д/з §53, пит. 2, 3 (письмово) ст. 263; §54 пит. 2 (письмово) ст. 269.

Географія
08.05
Тема: Етноси і нації
1.     Поняття «етнос» і «нація»
Етнос – це…
Нація – це…
2.     Мовні сімї
3.     Одно- і багатонаціональні країни
Д/з §55 пит. 1 – 3 (письмово) ст. 274

Хімія
04.05
Тема: Загальні способи добування основ.
1. Добування лугів
- взаємодія лужних і лужноземельних металів з водою;
- взаємодія основних оксидів з водою;
- реакція обміну.
2. Добування нерозчинних гідроксидів
- взаємодія нерозчинних солей з лугами.
Д/з §41 ст. 223, №6 (а – ж) ст. 226

Хімія
06.05
Тема: Загальні способи добування солей.
Солі утворюються в багатьох хімічних реакціях. Існує багато способів добування солей.
Таблиця 14 «Загальні способи добування солей» ст. 225

Д/з §41 №6 (з – н) ст. 226

Розклад дистанційних занять з 27.04 по 30.04.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
28.04
Густота населення
§52, №2, 3, 4 (письмово) ст. 257
8
Хімія
27.04
Способи добування оксидів
§40, скласти конспект, №1,2 (зелений колір) ст. 221
8
Хімія
29.04
Способи добування кислот
§41, ст. 222-223 скласти конспект, №2 (зелений колір) ст. 226
Географія
28.04
Тема: Густота населення.
1.     Розміщення населення світу.
2.     Густота населення (формула густоти населення ст. 254).
3.     Територіальні відмінності в розміщенні населення України. Мал.197. Густота населення в регіонах України ст. 255
4.     Сільські і міські населені пункти. Схема. Типи населених пунктів в Україні ст. 256
5.     Сільське і міське населення України.
Д/з § 52, №2, 3, 4 (письмово) ст. 257
Хімія
27.04
Тема: Способи добування оксидів.
1.     Горіння простих речовин.
2.     Горіння складних речовин.
3.     Дегідратація гідратів оксидів.
Гідрати – продукти приєднання води.
Гідрати можуть бути основою чи кислотою.
Основний оксид + вода → основа
Кислотний оксид + вода → кислота
Дегідратація – відщеплення води.
4.     Термічне розкладання солей.
Д/з §40, скласти конспект, №1, 2 (зелений колір) ст. 221
Хімія
29.04
Тема: Способи добування кислот.
Загальна формула кислот НІnКЗn
НІ – гідроген; КЗ – кислотний залишок
Кислоти
(за вмістом оксисену в кислотному залишку)

безоксигенові       оксигеновмисні
робота з таблицею
Таблиця 13. Загальні способи добування кислот ст. 223

Д/з §41, ст. 222-223 скласти конспект, №2 (зелений колір) ст. 226

Розклад дистанційних занять з 21.04 по 24.04.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
21.04
Практична робота №11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу
Повт. § 49, 50
8
Географія
24.04
Механічний рух населення
§ 51 (виконати завдання в конспекті на блозі), №3, 4 ст. 253 (письмово), з проблемами інтернету. Повт. § 24
8
Хімія
22.04
Генетичний звязок між класами неорганічних сполук
§ 42, №1, 2 (завдання для засвоєння) ст. 221. Повт. § 24
Географія
21.04
Тема: Практична робота №11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Практичну роботу виконуєте в робочих зошитах.
Інструкція для виконання практичної роботи – ст.247
Для пояснення різниці між пірамідами прочитайте текст розділу підручника «Статево-вікові піраміди» ст.243
Для написання висновку прочитайте ще раз розділ «Статево-вікові піраміди», в якому знайдете пояснення. «Чому піраміди можуть мати різну форму?». А також розділ «Демографічна ситуація», в якому знайдете інформацію про І і ІІ типи відтворення.
Бажаю успіху.
Д/з Повт. § 49, 50

Географія
24.04
Тема: Механічний рух населення.
1. Види і причини міграції
1) Мал. 195. Види міграцій за різними ознаками.
Завдання:
-         Випишіть виділені поняття і їх визначення.
-         Випишіть мотиви міграції.
2. Міграція населення України
Завдання: Визначте причини внутрішніх і зовнішніх міграцій населення України.
3. Українська діаспора
Діаспора – це
-         Перша еміграційна хвиля
-         Друга еміграційна хвиля
-         Третя еміграційна хвиля
-         Четверта еміграційна хвиля
4. Міграційна політика
Д/з § 51 (виконати завдання в конспекті на блозі), №3, 4 ст. 253 (письмово), з проблемами інтернету. Повт. § 24

Хімія
22.04
Тема: Генетичний звязок між класами неорганічних сполук.
Вивчені вами класи сполук (оксиди, основи, кислоти, солі) взаємоповязані.
Генетичні звязки між речовинами – ряди перетворення одних сполук на інші.
Схема 5 ст. 230

Д/з §42, №1, 2 (завдання для засвоєння) ст.231. Повт. §24

Розклад дистанційних занять з 13.04 по 17.04.2020

Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
14.04
Кількість населення в світі на Україні
§ 49, виписати поняття, які виділені та їх визначення; №4 (письмово) ст. 241. Повт.§21
8
Географія
17.04
Регіональні відмінності демографічних процесів. Демографічна політика
§50, рубрика «Запамятайте» ст. 246 (перепишіть в зошит). Повт. §22
8
Хімія
13.04
Розвязання розрахункових задач
Повт. §29-38
Виконати тестові завдання. Задача: обчисліть масу нітратної кислоти кількістю речовини 2 моль
8
Хімія 
15.04
Самостійна робота з теми «Основи. Солі»

Географія
14.04
Тема: Кількість населення в світі та Україні.
1. Зміни кількості населення
1) Малюнок 187 ст. 237
2) Таблиця 8 ст. 237
2. Чинники, які впливають на кількість населення.
3. Зміни кількості населення України.
Д/з § 49, виписати поняття, які виділені та їх визначення; №4 (письмово) ст.241. Повт. § 21.
Географія
17.04
Тема: Регіональні відмінності демографічних процесів. Демографічна політика.
1. Статевий склад населення.
1) Таблиця 9 ст. 242
2) Малюнок 191 ст. 243
2. Статево-вікові піраміди.
3. Тривалість життя людей.
4. Демографічна ситуація.
1) країни першого типу…
2) демографічна криза…
3) країни другого типу…
4) демографічний вибух…
5. Демографічна ситуація в Україні.
6. Демографічна політика.
Д/з §50, рубрика «Запам’ятайте» ст. 246 (перепишіть в зошит). Повт. §22
Хімія
13.04
Тема: Розвязування розрахункових задач.
Тестові завдання
1. Установіть відповідність
1) Бінарні сполуки, в складі яких є Оксиген
а) Солі
2) Сполуки, у формулах яких на першому місці записують символ атома Гідрогена
б) Оксиди
3) Сполуки, у складі яких є гідроксогрупа
в) Кислоти
4) Сполуки, у яких є атоми металу і кислотні залишки
г) Основи
2. Назвіть солі
NaCl,     Na2SO4,    NaNO3
MgCl2,   MgSO4,    Mg(NO3)2
Увага! Хто забув! Користуйтесь таблицею «Розчинності» (форзац підручника)
3. Формула якої сполуки зайва в цьому ряді:
H2SO4, KOH, HNO3, H2SO4, HCl?
До якого класу неорганічних сполук належить ця речовина?
1)    кислоти; 2) основи; 3) солі; 4) оксиди.
4. Кислотним і основним оксидом є, відповідно:
1) SO2 i MgO;        3) Na2O  i  FeO
2) Al2O3  i  CO2;     4) ZnO  i  SO3
5. Виберіть правильні твердження щодо солей:
1) Солі – складні неорганічні речовини;
2) Солі складаються тільки з атомів неметалів;
3) До складу солей входять атоми металів;
4) У складі солей може бути тільки два елементи.
6. Задача.
Обчисліть масу сульфатної кислоти кількістю речовини 3 моль.
Дано:
n(H2SO4) = 3 моль


n= ;  m = n * M
m(H2SO4) = n(H2SO4) * M(H2SO4)
M(H2SO4) = 1*2+32+16*4=98 г/моль
m(H2SO4) = 3 моль*98г/моль = 294 г/моль

Відповідь: m(H2SO4) = 294 г/моль

m(H2SO4)  - ?
Д/з 1) повт. §29-38
2)    виконати тестові завдання
3)    Задача. Обчисліть масу нітратної кислоти кількістю речовини 2 моль
Хімія
15.04
Тема: Самостійна робота з теми «Основи. Солі»
1. Дайте визначення термінам: основи, солі.
2. Розподіліть хімічні формули неорганічних речовин по класах:
     CaO;  MgS;  HNO2;  Fe(OH)3;  H3PO4; Fe2O3;  KOH;  Na2SO4;  Ba3(PO4)2; MgBr2;  Na2O;  HNO3;  Al2O3;  Ca(OH)2;  H2SiO3
оксиди   кислоти   основи   солі
3. Дайте назви речовинам, хімічні формули яких:
     K2O;  BaS;  Cr(OH)3;  H3PO4;  ZnO;  Fe2O4;  K2CO3;  CO2;  MnO2;  HF;  NaO.
4. Напишіть формули таких речовин:
     літій оксид, барій сульфат, ферум(ІІІ) гідроксид, алюміній оксид, хлоридна кислота, цинк карбонат, калій бромід, купрум (ІІ) оксид, барій нітрат, калій хлорид.

5. Обчисліть масу хлоридної кислоти кількістю речовини 3,2 моль.

Розклад дистанційних занять з 06.04 по 10.04.2020

Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
8
Географія
07.04
Природно-заповідний фонд України. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля
§48, дослідження ст.229, повт. §20
8
Географія
10.04
Тематична робота з теми «Ландшафти України. Природокористування»
Дати відповіді на «Запитання і завдання» ст. 235
8
Хімія
06.04
Солі: фізичні властивості, поширеність та застосування
§37, №3 (б,в) ст. 206, повт.§21
8
Хімія
08.04
Хімічні властивості солей
§38, №8 (е-и) ст. 212, повт.§22
07.04
Географія
Тема: Природно-заповідний фонд України. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля.
1. Охорона природи – це заходи…
Природно-заповідний фонд – це ділянки…
В Україні діють … біосферних заповідників (перелічити)
У … природних заповідників (додаток 4, ст. 292)
Національні природні парки – це…
Завдання.
Продовжити перелічувати природоохоронні обєкти (підручник ст.232)
2. Проведіть дослідження.
«Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини»
План дослідження на ст. 229 (підручник)
Д/з § 48, дослідження ст. 229, повт. § 20
10.04
Географія
Тема: Тематична робота з теми «Ландшафти України. Природокористування».
Завдання для тематичної роботи.
«Запитання і завдання для самоконтролю». Підручник ст. 235
Д/з Дати відповіді на «Запитання і завдання» ст. 235

06.04

Хімія
Тема: Солі: фізичні властивості, поширеність та застосування.
1. Фізичні властивості солей
Завдання. Скласти міні-конспект ст. 202-203
2. Поширеність у природі та застосування.
Д/з § 37, №3 (б, в) ст. 206, повт. § 21
Приклад №3 (а) ст. 206
Дано
n (Cr2(SO4)3) = 0.35 моль
 Розвязання
 
 
n(Cr2(SO4)3) =
m(Cr2(SO4)3) = n(Cr2(SO4)3) * M(Cr2(SO4)3)
M(Cr2(SO4)3) = 52 * 2 + (32 + 16 * 4) * 3 = 392 г/моль
m (Cr2(SO4)3) - ?
Увага!
При обчисленні молекулярної маси:
1.     Користуйтесь Періодичною системою, заходи і відносні атомні маси.
2.     Атомні маси елементів додаються.
m(Cr2(SO4)3) = 0.35 моль * 392 г/моль = 137.2 г
Відповідь: m(Cr2(SO4)3) = 137.2 г
08.04
Хімія
Тема: Хімічні властивості солей
1. Взаємодія солей з основами
розчинна сіль(1) + луг → нерозчинний гідроксид↓ + сіль(2)
2. Взаємодія солей з кислотами
сіль (1) + кислота (1) → сіль (2) + кислота (2)
3. Реакція між двома солями
розчинна сіль(1) + розчинна сіль(2) → нерозчинна сіль(3)↓ + сіль(4)
Працюючи з матеріалом § 38, уважно читайте рубрику «Зверніть увагу». Конспект доповніть прикладами рівнянь реакцій.
Д/з § 38, №8 (е – и) ст. 212, повт. § 22

Комментариев нет:

Отправить комментарий