Дистанційне навчання 6 клас

Розклад дистанційних занять з 25.05 по 29.05.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
27.05
Вплив людини на природу
§55, пит. 1, 8 ст. 229
6
Географія
29.05
Підсумковий урок


27.05
Тема: Вплив людини на природу.
     Людина – головна сила в перетворенні географічної оболонки.
     Життя всього людства тісно повязане з природою. Разом з тим існування всього живого на Землі залежить від поведінки людини в природі, уміння господарювати, від її екологічної культури.
     Відео про негативний вплив людини на природу.
Д/з §55, пит. 1, 8 ст. 229

29.05
Тема: Підсумковий урок.
«Сім природних чудес світу»
«Сім природних чудес України»


Розклад дистанційних занять з 18.05 по 22.05.2020

Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
20.05
Держави світу
§54. Написати міні-твір «Подорож країнами світу»
6
Географія
22.05
Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності
§55
Завдання 1. Виписати в зошит визначення понять «ноосфера», «навколишнє середовище».
Завдання 2. Розробити міні-проект з утилізації побутових відходів.
20.05
Тема: Держави світу
Завдання. Написати міні-твір «Подорож країнами світу»
1.     Виберіть країну, до якої ви мрієте потрапити.
2.     Щоб ви хотіли там побачити?
3.     Яким транспортом будете подорожувати? Кого візьмете з собою?
4.     Які гроші вам будуть потрібні?
5.     Традиції цієї країни.
Д/з §54, написати міні-твір «Подорож країнами світу».

22.05
Тема: Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності.
1.     Людина – головна сила в перетворенні географічної оболонки.
2.     Ноосфера. Академік Вернадський увів у науку поняття «ноосфера».
3.     Навколишнє середовище.
4.     Охорона навколишнього середовища.

Д/з §55. Завдання 1: виписати в зошит визначення понять «ноосфера», «навколишнє середовище». Завдання 2: розробити міні-проект з утилізації побутових відходів.

Розклад дистанційних занять з 12.05 по 15.05.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
13.05
Людські раси. Дослідження М.Миклоху-Маклая
§53, виписати визначення понять «етнос», «діаспора», №8 ст. 221
6
Географія
15.05
Держави світу
§54, цікава інформація про одну країну світу (на вибір)

13.05
Тема: Людські раси. Дослідження М.Миклухо-Маклая.
1. Людські раси.
Схема.
Людські раси

Європеоїдна    Монголоїдна    Негроїдна
2. Дослідження М.Миклухо-Маклая.
3. Народи світу.
Завдання. Виписати визначення понять «етнос», «діаспора».
Д/з §53, виписати визначення понять «етнос», «діаспора», №8 ст. 221

15.05
Тема: Держави світу
Страны мира – http://geo.historic.ru/

Д/з §54, цікава інформація про одну країну світу (на вибір)

Розклад дистанційних занять з 04.05 по 08.05.2020

Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
06.05
Контрольна робота №2 з теми «Природні комплекси»
Виконати завдання (на блозі)
6
Географія
08.05
Кількість населення на Землі. Розселення населення
§53 ст. 216-217, №2, 3 (письмово) ст. 220

06.05
Тема: Контрольна робота №2 з теми «Природні комплекси»
Завдання
1. Біосфера – це:
а) водна оболонка Землі;
б) оболонка Землі, де існує життя;
в) повітряна оболонка Землі.
2. До складу біосфери входять:
а) гірські породи;   б) росини;   в) повітря;   г) тварини;
д) мікроорганізми;   е) гриби;   є) вода.
3. Рослинний і тваринний світ екваторіальних широт:
а) бідний; б) різноманітний.
4. Рослинний і тваринний світ арктичних широт:
а) бідний; б) різноманітний.
5. Родючість грунту залежить від:
а) вмісту гумусу; б) вмісту гірський порід; в) погоди.
6. Найбільш родючі грунти:
а) червоноземи; б) тундрові глеєві;
в) чорноземи; г) каштанові.
7. Що зумовлює закономірне зменшення кількості видів рослин і тварин від екватора до полюсів?
8. Оболонка, в межах якої взаємодіють повітря, води, гірські породи, грунти та організми, називається:
а) атмосфера; б) літосфера; в) гідросфера; г) географічна.
9. Найбільшим за розмірами природним комплексом є:
а) материк; б) географічна оболонка; в) географічний пояс; г) пагорб.
10. Природні зони розрізняються за:
а) кількістю одержаного тепла; б) співвідношенням тепла і вологи;
в) кількістю опадів.
11. Зміна природних зон із зміною температури повітря і кількості опадів у вертикальному напрямку називається:
а) висотною поясністю; б) широтною зональністю.
12. Чим широтна зональність відрізняється від висотною поясності?
Д/з Виконати завдання (на блозі)

Географія
08.05
Тема: Кількість населення на Землі. Розселення населення.
1.     Зміна чисельності населення.
2.     Густота населення.
Густота населення – показник кількості жителів на 1 км2
3.     Розміщення населення на Землі.
Мал. 144 Розселення людей на Землі ст. 217

Д/з § 53, ст. 216-217, № 2, 3 (письмово), ст. 220

Розклад дистанційних занять з 27.04 по 30.04.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
29.04
Природні зони Землі
§52, дати письмові відповіді на пит. 1-4, 7 ст. 214

29.04
Тема: Природні зони Землі.
1) Широтна зональність
У напрямку від полюсів до екватора на суходолі розміщуються різні природні зони.
Головні причини широтної зональності…
2) Зміна природних зон
- зона арктичних (антарктичних) пустель
- зона тундри
- лісова зона
- степова зона
- зона пустель
- зона тропічних степів (саван)
- зона вологих екваторіальних лісів
3) Висотна поясність
У горах співвідношення тепла і вологи змінюється з висотою: чим вище, тим нижча температура і більше опадів.
4) Вплив людини на географічну оболонку.
Д/з §52, дати письмові відповіді на пит. 1-4, 7 ст. 214


Розклад дистанційних занять з 21.04 по 24.04.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
22.04
Властивості грунтів. Грунтовий покрив. Карта грунтів
§50 (доповнити конспект), виписати ключові терміни та імена, виконати завдання позначені червоним кружечком на ст. 205 (використовуєте карту грунтів України, мал. 133 ст. 203). Повт. §25
6
Географія
24.04
Природні комплекси як наслідок взаємозвязків між компонентами природи
§51, виписати ключові терміни і поняття та їх визначення, повт. §26

22.04
Тема: Властивості грунтів. Грунтовий покрив. Карта грунтів.
1. Грунт і його утворення
Грунт – це…
Грунтовий покрив – це…
Найродючішими грунтами вважають…
2. Карта грунтів.
Карта грунтів – це…
Першу карту грунтів світу склав…
3. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив.
Забруднення повітря призводить до виникнення…
Знищення лісів і травяної рослинності, глибока оранка призводить до…
Ерозія грунтів – це…
Д/з § 50 (доповнити конспект, виписати ключові терміни та імена), виконати завдання позначені червоним кружечком на ст. 205 (використовуєте  карту грунтів України, мал. 133 ст. 203). Повт. § 25

24.04
Тема: Природні комплекси як наслідок взаємозвязків між компонентами природи.
1. Природний комплекс
Мал.134 Взаємозв’язок компонентів природи
Інтернет джерела (Цікавий живий світ  http://sites.google.com/)
2. Цілісність
3. Кругообіг речовин та енергії
Д/з §51, виписати ключові терміни і поняття та їх визначення, повт. § 26

Розклад дистанційних занять з 13.04 по 17.04.2020


Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
15.04
Тематичний контроль знань з теми «Гідросфера»

6
Географія
17.04
Складові біосфери. Особливості їх поширення на земній кулі
1. Виписати виділені визначення.
2. Скласти 5 тестів до § 49

15.04
Тема: Тематичний контроль знань з теми «Гідросфера»
Запитання і завдання
І рівень
1. Чорне море є:
а) зовнішнім; б) внутрішнім; в) морем-озером.
2. Солоність води найбільша в морі:
а) Чорному; б) Червоному; в) Балтійському.
3. Течія Гольфстрім робить клімат Північної Європи:
а) теплішим; б) холоднішим; в) не впливає на клімат.
4. Припливи і відпливи викликані силами тяжіння:
а) Землі; б) Марса; в) Сонця; г) Місяця.
5. Явище, коли річка не може «поміститися» в своїх берегах і затоплює заплаву, називається:
а) межень; б) вододіл; в) повінь.
6. Озерні улоговини найбільших і найглибших озер мають походження:
а) тектонічне; б) льодовикове; в) заплавне.
7. Найкращими для пиття є води:
а) річкові; б) озерні; в) між пластові.
ІІ рівень
8. Дано географічні поняття – океан, ставок, річка.
    Виберіть для кожного з них ознаки, які характеризують це поняття: береги, русло, акули, вода, замкнутість, солона вода, гирло, величезні розміри, риба, рукотворний, повінь.
9. Як називають групу островів, розташованих поблизу один від одного?
10. Води якого океану хлюпотять в Азовському морі?
11. Яка середня солоність океанічної води?
12. Чому люди для своїх потреб беруть воду з колодязів, а не річок?
13. Чому мінеральну воду називають «цілющою»?
ІІІ рівень
14. Чому космонавти з космосу бачать нашу планету блакитною?
15. Чим теплі течії відрізняються від холодних?
16. Як утворюються болота?
17. Чим гірський льодовик нагадує річку?
ІV рівень
18. Які частини гідросфери зображені на географічній карті, а які – ні?
19. Як ви поясните твердження: «Сонце – двигун води в Океані».
20. Чи можна натрапити на сніг і лід в Африці? Якщо ні, то чому? Якщо так, то де і чому?

17.04
Тема: Складові біосфери. Особливості їх поширення на земній кулі.
Д/з 1) Виписати виділені визначення

2) Скласти 5 тестів до § 49.

Розклад дистанційних занять з 6.04 по 10.04.2020

Клас
Предмет
Дата
Тема
Д/з
6
Географія
08.04
Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води
§ 47, опрацювати конспект, пит.8 (письмово) ст. 192. Повт.§21
6
Географія
10.04
Значення вод суходолу для природи і людини
§ 48, пит. 6,7 (письмово). Повт.§22

08.04
Тема: Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води.
1. Утворення підземних вод.
Підземні води – це…
Утворення підземних вод (робота з підручником ст. 190). Занотуйте самостійно.
2. Класифікація підземних вод.
Малюнок 127 ст. 190 «Класифікація підземних вод».
Підземні води
(за вмістом солей)

прісні    солоні     розсоли (вміст солі…)
Мінеральні води – це…
В Україні підземні води є в містах…
Термальні води – це…
Д/з § 47, опрацювати конспект, пит. 8 (письмово) ст. 192. Повт. § 21
10.04
Тема: Значення вод суходолу для природи і людини
1. Значення води для людини
2. Вода й виробництво
3. Енергія води
4. Відпочинок та лікування
5. Забруднення вод суходолу та Світового океану.
6. Охорона гідросфери.
Д/з § 48, пит. 6, 7 (письмово). Повт. § 22

Комментариев нет:

Отправить комментарий